Het concept van ZZIIN focust zich op het creëren van een gezonde werk- en leefomgeving. Zo is het bij ZZIIN mogelijk om sporten met werk te combineren. Sporters kunnen lessen yoga volgen, snel fit worden in de Milon Cirkel of een revolutionaire trainingsmethode als EMS proberen. Na de training kan er een gezonde snack of lunch worden genuttigd en kan de laptop open worden geklapt op snel even wat werk gedaan te krijgen.
De vestigingen van ZZIIN beschikken namelijk allemaal over een coworking space, lunchruimte, vergaderruimtes en sport gelegenheden. Sporters en flexwerkers kunnen aan de slag op plekken waar zij geen tijd verliezen met werken of sporten, namelijk in centrale stations door Nederland.
Na twee succesvolle vestigingen te hebben geopend in Den Haag en Den Bosch opende ZZIIN Breda haar deuren. Net als de eerste twee locaties is deze ZZIIN ook in een Centraal Station gevestigd. Hierdoor is de locatie voor een groter publiek toegankelijk en bereikbaar.
Om de naamsbekendheid en omzet van ZZIIN Breda gelijk na lancering een boost te geven was Chent Creative gevraagd om mee te denken. De belangrijkste diensten van ZZIIN werden geselecteerd en na een uitvoerig zoekwoorden onderzoek zijn er verschillende pagina’s geschreven. Daarnaast is er een advertentiecampagne op social media opgezet om zo gericht de doelgroep te bereiken.