Mondzorgpraktijk Valeriusstraat had achteraf gezien niet de beste openingsdatum. Op de dag dat de stickers op de ruiten geplaatst werden, werd een nationale lockdown afgekondigd. Maar, ‘Never waste a good crisis!’, de lockdown zou tijd geven om de website 100% afgerond te hebben tegen de tijd dat de tandarts weer bezocht mocht worden.
De ervaringen die Mondzorgpraktijk Valeriusstraat had met het internetbureau dat de WordPress website ontworpen heeft, waren niet enorm positief. Om ervoor te zorgen dat de website alsnog op tijd opgeleverd kon worden is de hulp van Chent Creative ingeschakeld. Hiernaast is er actief gezorgd om nieuwe leads te genereren. Hoe dit is gebeurd lees je hieronder.
Meertalige website en social media marketing
Niet alleen is de website naar wens van de opdrachtgever afgemaakt. Ook is de website beschikbaar gemaakt in twee talen: Engels en Nederlands. Chent Creative heeft ervoor gezorgd dat de tweetalige opties over de gehele website goed zijn doorgevoerd.
Naast web development verbeteringen is er ook een social media advertentie campagne opgezet. De verschillende advertentiemogelijkheden op Facebook en Instagram zijn gebruikt om zeer gedetailleerd de doelgroep te targeten. Zo is er gekozen om de doelgroep ‘recent verhuisd’ in de buurt van de tandartspraktijk te bereiken. Door deze gerichte targeting heeft de leadgeneratie nog geen euro per lead gekost.
Online Marketing van Chent Creative
Meer te weten komen over de dienstverlening van Chent Creative? Neem vrijblijvend contact op om te zien wat Chent voor jou kan betekenen!