Martin Hoogervorst verzorgt al jaren dakwerk in Leiden en omgeving. Sinds kort doet hij dit nu als zelfstandig ondernemer. Onder de noemer Hoogervorst Dakwerk restaureert, creëert en repareert hij vrijwel alles wat met daken te maken heeft.
Bij een nieuwe onderneming hoort uiteraard een website. Chent Creative hielp Hoogervorst Dakwerk bij het maken van een website die meer is dan alleen een visitekaartje. De website staat bol van de relevante landing pages en is geoptimaliseerd naar de voorkeuren van Google, om zo gevonden te worden door de doelgroep.
Een geoptimaliseerde website mét de juiste content
Aan de hand van de voorkeuren van Martin Hoogervorst is een WordPress website ontworpen en gerealiseerd. Tijdens het ontwerpen van de website is rekening gehouden met de klantreis van de doelgroep: mensen die een dakdekker nodig hebben in de omgeving van Leiden.
Voor de content is uitgebreid (zoekwoorden) onderzoek gedaan. De meest voorkomende vragen en onderwerpen worden behandeld in de meer dan 8000 woorden tellende teksten. Er is geschreven over de verschillende typen daken en de juiste oplossingen hiervoor én er zijn landing pages geschreven die locatiegericht de website vindbaar maken. Hierdoor is er een lichte website opgezet met een groot aantal goed gevulde pagina’s.