Het bedrijf AJF Hoogervorst combineert de expertises van twee neven: renovaties en onderhoud en dakwerken. Martin en Anthony gingen van samen buitenspelen naar samen de stijgers op. Samen zijn zij goed voor 45+ jaar ervaring in de bouw.
In het verleden mocht Chent Creative de website van Hoogervorst Dakwerk ontwerpen, ontwikkelen en optimaliseren. Nu Hoogervorst Dakwerk doorgroeit naar AJF Hoogervorst, werd het hoog tijd voor een nieuwe website. Twee expertises werden één, dat moest ook in de website terugkomen.
WordPress website en SEO-content
De eerste stap naar een nieuwe website is nadenken over de beste structuur. Dit gebeurde aan de hand van SEO-onderzoek en een interview met AJF en Hoogervorst. De diensten van de twee neven is in drie hoofdgroepen ingedeeld. De website heeft hierdoor een piramidestructuur gekregen. Deze structuur wordt door Google aangeraden vanwege de logische opbouw van onderliggende pagina’s.
De tweede stap was het schrijven en optimaliseren van SEO-content. De content is gericht op zowel particulieren als VvE’s. Per dienst en regio zijn unieke landing pages opgezet en in de nieuwe WordPress website geplaatst.